life in the village is wonderful

Åh vad jag älskar byn! speciellt när det är sol och blå himmel.  Vaknade upp hos mommo, fikade och knallade till Pernilla. Satt vid datorn tills hon klev upp. Sen gick vi till mig och jag åt "lunch", kopplade Akke och gick på en liten promenad. Kom hem och satte på mig shortsen och har sen varit ute fleera timmar!

Det är en sån frihet att bo och vara i byn. Här kan man släppa ut hundarna, springa halvnaken, sparka boll så den flyger åt fanders och bara vara. Vilken fantastisk dag. Till middag blev det grillat älgkött, tärningspotatis, sallad, beasås, bröd och cider. Till efterrätt har jag gjort mintchoklad pannacotta med hallon. Det ska sitta fint i magen!

Nu ska jag snart hoppa i duschen och kanske sparka lite mera boll, sen väntar efterrätten och tvtittande. Imorgon blir det att titta när Nilivaara har match på tallbacka. Hoppas att det går bra!


Vi har pyntat buren med ett älghorn


Jenny har börjat övningsköra


puss




Mys med Akke




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort