World Cup Gällivare

Den här helgen har verkligen varit suverän. Den har bestått av skidåkning och jag kan knappt vänta tills jag själv ställer mig på skidorna hemma i byn och far runt i skogarna! Det är synd att man inte är alltför rik och att det är skitdyrt i Norge för jag hade velat åka dit nästa år när det är VM i Oslo.






Just nu är jag i Malmberget och laddar inför att ha skola som jag inte har haft på fem veckor på grund av praktik och höstlov. Har väl lite delade känslor om det, otroligt skönt att inte har praktik längre iallafall. Men det är drygt fyra och en halv vecka kvar till jullovet så det ska väl gå bra.

Nu ska jag slänga i mig fika och titta vakna med the voice som har Jay som gäst.






Alla bilder från aftonbladet.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort