Långfredagen

Idag hade firade vi min farbror Gunnar som har fyllt 60 år i mars. I vanliga fall hade man väl suttit hemma hos någon och ätit men nu satt vi på en äng utanför vårat hus. Där har det stekts souvas och grönsaker och det har ätits och druckits för fullt. Riktigt kul också att nästan alla var samlade, bara mina kusiner Mathilda, Emil och Robert som fattades. Under presentöppningen så predikade Gunnar på engelska, finska och svenska. Sedan sa han hur vackra alla blev när elden lyste upp våra ansikten och han tyckte min faster var skröplig och min ena farbror förlorad. Haha, ja allt har man då fått höra! Jag och Jenny gav upp för snart en timme sen men alla de andra sitter fortfarande kvar där ute och skrattar och spelar musik. Nu ska jag sova för jag är riktigt trött! Imorgon dyker det troligtvis upp bilder.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort