Vi kan väl spola tillbaka tiden flera år?

Det var på den här tösen jag började min ridkarriär om man säger så
Bytte sedan upp mig till den här herren och honom höll jag mig fast vid
Åh så lyckliga vi blev när vi fick fara och rida :)


Det var alltid jag och Draumur och Johanna och Bläsan


Sen hände det som inte fick hända


Och den här killen blev Bläsans enda sällskap


Red Faffen då min prins inte längre var med oss


Promenader tog vi ibland


Absolut sista bilden på Bläsan innan han också avlivades och
ungefär här avbröts min kontakt med hästar





Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort