Tisdag 22:16

Det är inte lätt när det är svårt. Även fast den här dagen har varit sjukt lätt så har den ändå varit så himla jobbig, det var nu på kvällskvisten som mitt humör åkte ner under jorden ungefär. Började med att jag somnade och sov bort hela kvällen, vaknade av att hemtelefonen ringde och jag visste inte hur jag skulle svara. Slutade med att jag tog upp fjärrkontrollen och tröck säkert två-tre gånger på volymknappen innan jag skrek "hallå, hallå", fattade inte riktigt varför jag inte fick någon respons från andra sidan luren. Det är inte lätt när man är trött.
Sedan blev jag så himla less och ledsen p.g.a. skolan och hundarna så jag gick ut till hundarna, satt där ett bra tag, fällde några tårar men det måste man ibland för det går inte att hålla inne sånt. Och hundarna är världens bästa sällskap om man är ledsen för de kan ju inte direkt prata utan istället tröstar dom en med massor av pussar och en vilande axel ungefär. Akke är så himla förstående, han märker verkligen när något inte är som det ska. Men nu känns det lite bättre men har absolut inte orkat göra varken samhällsen eller tränat på till ett seminarium för det skiter jag i just nu. Nu ska jag kolla klart BigBrother och sen sova! :)

Kommentarer
sssimone

puss <3

2011-03-24 @ 20:52:49
Hemsida/blogg: http://heltenkeltsimone.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort