Alanya 2003


På väg till Alanya 6:e aug 2003


Antalya flygplats


Utsikt från hotellet


Vi bodde på 9:e våningen och såg poolen från rummet


Det var högt


Jag och min kusin Linda


Resturang Aramis


Kleopatra stranden


Jenny och jag


Jenny med en liten liten sköldpadda vid resturang Green Star


Min lillkusin Amanda som flyter på madrassen,
Jenny med den rosa ringen och min storkusin Linda i barnpoolen



Båtutflykt


Utsikt från båten mot hamnen


Familjen samlad


Jens och kusinerna Emil och Johanna


Aqua park


Tjohej!


Storebror och lillasyster


Bardisk i poolen


Jenny somnade efter maten på resturang Corner


Påväg in i Dimcaygrottan


Alanya i bakgrunden


Flottar som vi åt lunch på


Östra stranden


Steker


Resturang Moonlight


Katter fanns det gott om


Som sagt


Jag och mamma gick på en shoppingrunda.
Jag köpte ett par jeans men dom var för långa
så personalen fållade dom och kom sedan till hotellet med byxorna.



Sista kvällen, hela gänget samlat!
Första raden: En från personalen, Pappa, Johan, Kurt
Andra raden: Anders, Kerstin, Inger, Ingela, Kurt, Linda, Robert
Tredje raden: Johanna, David, Mamma, Emil, Jens
Sista raden: Jag, Amanda, Jenny och Mathilda


Meija var glad när vi kom hem








Kommentarer
Anonym

Är det Flower Garden ni bodde på? :p

2011-05-21 @ 23:28:51

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort