Tur i oturen x2

I lördags var jag till Ikea med mamma, syster och kusin M för att handla bl.a. en säng. Såklart blev det ju annat smått och gott också, en hylla, sängkläder, galgar. På söndagkväll när jag och Jenny skulle sätta ihop min säng så upptäckte jag att jag köpt en 160s säng istället för 140s som jag skulle ha. Blev så hiimla irriterad, sur, besviken och nästa ledsen för jag visste inte vad jag skulle ta mig till. Sängen hade dock en skada på en av delarna så vi fick helt enkelt inse att vi måste åka hela vägen dit igen.
 
Så idag efter jobbet åker jag och mamma dit för att lämna tillbaka den gamla och hämta ut en ny, RÄTT storlek hoppas jag att det blir denna gången! Enligt hemsidan finns inte sängen inne på lagret men då jag kollade om det alls fanns någon säng så visade det sig att det fanns 3 av 22 sängar inne på lagret. Mycket underligt, så chattade med ikea och de sa att sängen finns men mittbalken som behövs är slut. Å taacka gud att jag köpte den i lördags då när jag var där!
 
Fruktansvärt tråkigt inlägg men har man tråkigt så har man. Skall lägga upp lite bilder på mitt nyinredda rum, dock är det fortfarande lite kaos där inne.
 
Annars då, fredag idag vilket känns underbart. Kommer nog hem rätt sent så många knop lär väl inte bli gjorda idag. Men en film och lite chirre ska väl hinnas med, å sätta upp sängen förstås, om den inte hinner ta slut. ÄÄsch är ju ledig imorgon så klockan behöver inte tittas på. Imorgon fyller iallafall pappa år så skall nog bara vara hemma i byn hela dagen, äta lite tårta, springa lite med odjuren, äta lite gott, kolla lite film igen. Framförallt sooova ut, åh det var länge sen.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort