run run away run run along

Goddagens. Jag mår helt ärligt riktigt dåligt efter helgens bravader. Alltså psykiskt dåligt då. Vissa saker man gör är bara så onödigt och när det blir såhär hade man lika gärna kunnat stanna hemma. Så denna vecka går förhoppninsvis fort och smärtfritt. Jag längtar väldigt mycket till helgen då det är world cup! Åh så kul det ska bli!! Fast det är ännu 4 och en halv dagar kvar... Helgen efter ihelg är det 40årsfest i byn + att det samma dag är julfest med jobbet, så jag och min mor måste hitta på en lösning för man vill ju vara på båda ställena. Ååå helgen efter det tänkte jag och Jossan åka till Luleå för att bo på hotell och julhandla. Myyyysigt. Snart är det jul också, dags att sätta igång med julbaket kanske! Efter jul och nyår kommer allting förmodligen kännas fruktansvärt grått och trist ungefär fram till våren. Osammanhängande och rörigt men äsch. Nu ska jag fortsätta jobba, snart lunch. Jo just ja, vill byta jobb.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort