The Lumineers - Ho Hey

Mycket bra låt! Den, Let Her Go och I Knew You Were Trouble är favoriterna just nu. Sitter som vanligt på jobbet, solen skiner lite där ute fast det är kallt idag. Men det får hellre vara kallt än att det snöar. Igår ringde telefonen och personen på andra sidan luren ville träffa mig för en arbetsintervju. Nervös? Jamen självfallet. Idag ska jag och mor åka till stan och luncha, kanske det blir en kycklingspett. Hmm, nomnom.
 
Var till bolaget igår och köpte godricka, det blev cider och baccardi mojito. Brukar blanda lite loka i mojiton men nu ska jag prova med fruktsoda istället, och sen slänga i några limeskivor. Kan nog bli bra! Ska nog åka till Alexandra på lördag och våldgästa henne och hennes apartment, hennes boyfriend är på jobbet så det är ju trist och låta henne vara ensam. Heheho. Fast hon kanske vill det? Nä det får hon inte. ;o) Hade en sleepover i systers rum inatt, vi såg en läskig film och hon blev förbannad varje gång jag skrek. Feeelååt då. Var ute och gick med bara Akke igår, det var kul. Han är så söt.
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort