Jobb, lägenhetstitt och fredag

 Idag var jag och mamma och tittade på en lägenhet, en väldigt fin tvåa i Malmberget. Det enda men också väldigt stora problemet är att vi är trea i kö på den... så jag måste klura på hur jag ska få dom som står före oss att tacka nej. Heeh. Åååh jag gillade verkligen den. Många är väldigt negativa till att jag letar lägenhet i Malmberget men ska jag lyckas få en i Gällivare får jag ju väntar huuur länge som helst till. Fattar inte vad the problem is, man tar ju ändå bilen vart man än ska. Dessutom ligger ju Malmberget fan så mycket närmare, släkt, vänner, affärer och nöjen än vad Nilivaara gör. Det är bara att hoppas, be, hålla tummarna och öööööönska.
 
Veckan är äntligen slut och min hjärna har tagit helg redan känns det som, vill bara åka hem nu. Finner typ ingen inspiration till jobb. Hem till vovvar, mat och vila. Imorgon blir det utgång!! Sist det var festligheter var på juldagen så det var ju ett tag sen, bara för att jag längtar lite smått till imorgon så kommer det säkert bli värsta floppen. Löningsdag idag, men jag måste verkligen försöka ha köpförbud denna månad. Vill försöka spara så mycket jag bara kan. Jag menar förut klarade man ju sig på typ 1000.- i månaden.
 
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort