Magsjuk

Senast för några dagar sen tänkte jag att jag aldrig har magsjuka, sist jag hade det var för flera år sedan. I onsdags firade vi Mommo på hennes boende lövberga där det har gått magsjuka kring jul. Imorse vaknade jag med illamående och sedan har jag och toaletten vart best friends i några timmar. Känner mig bättre nu men har inte ätit på hela dagen så sitter och super blåbärssoppa nu. Min moster och kusin som också var hos Mommo är också sjuka så jag antar att det är därifrån det kommer.

Igår var jag till frissan, blev färg och klipp som förra gången. Sen hälsade jag på hos jossan en sväng innan jag åkte till byn. Har haft bilen i garaget under natten så nu är den fin igen, den var fruktansvärt isig innan!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort