Så var det slut på det roliga

Julen är förbi, nyår är förbi och ett nytt år har inletts. Just nu känns verkligen allting skit! Allt man sett framemot är redan över, allt mysigt innan julen och ledigheten man väntat på i flera månader. Nu då?? Ingenting har jag att se fram emot. Jag hoppas verkligen att jag får ett jobb som jag sökt och om jag inte får jobbet kan jag väl åtminstone få en lägenhet. Nånting behöver jag för att klara av detta mörker. Typ jobba, äta, sova. Vilket jävla liv egentligen. Tungttungt känns det idag.
 
Nyårsafton var helt okej, god mat och tevligt sällskap. Efter vi ätit allt vi skulle äta så drack vi någon grogg och körde ett musikspel där man skulle gissa låt och artist. Vi kör det typ varje år och varje gång blir det diskussioner om poäng, vems tur det var osv. Efter det gick vi för att skjuta raketer. I år fick faktiskt hundarna vara med oss och det gick rätt bra. Akke skällde en del och gnällde och Meija skällde mest lite i början. Vi brukar annars ha dom inne med radion på så vi har ju aldrig vetat hur dom reagerar. Efteråt gick vi tillbaka hem till oss, dom flesta drack men jag kände inget sug. Så jag och Pernilla satt och spelade quizkampen mot varandra istället på lillasysters rum. Somnade väl efter halv4.
 
Gårdagen var tung med tanke på att det var sista lediga dagen. Det kändes som när man gick skola och varje söndag var sjukt jobbig och fylld med ångest. Kunde inte somna förrän klockan var alldeles för mycket. Idag är jag trött, fast jag är oftast alltid trött.
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort