Utgång och kusinmys

Helgen var bra, även fast tequilan på krogen kanske blev lite för mycket för mig. Men annars var det kul, förfesten var bra, festen var bra och efterfesten var bra. På söndagmorgon kom min kusin Johanna och hämtade mig så for vi till henne och åt frukost, sen blev det soffläge och en film. Fast jag sov typ mig igenom filmen. Sedan kom min kusin Pernilla och Josefine och hämtade mig så for vi på md's och käkade, blev en souvasrulle. Myyycket gott! Efter det gick jag till Jossan och la mig under täcket och fick lite sömn innan jag hoppade i bilen och åkte till byn. Ny jobbvecka nu och jag är så tröööött, känner mig fortfarande bakis.
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort