Where there is a flame, Someone's bound to get burned

Jag känner att jag gnäller mycket men det skiter jag i, jag måste få ner det någonstans. Hade en dröm för någon vecka sen att Meija dog, hittade henne i skogen. Fruktansvääärrrt, grinade nästan när jag såg henne på morgonen. Haha. Min lilla kanelbulle <3 Ihelg drömde jag att jag hittade Akke skadad i skogen för han hade bråkat med en hund, huuuuuvva. Också fruuuktansvärt. Min solstråle, efter en tuff dag är det skönt att krama om honom <3
 
Sitter på jobbet just nu och idag är en tung dag, är så himla less på att vara den som måste hålla reda och städa upp efter alla gubbar. Vaska golv, torka bord, tömma sopor, städa toaletter. Nä fyfan. Ska söka ett jobb men måste scanna in betygen till datorn så jag kan skicka med dom i ansökan. Igår var jag hemma för att jag hade huvudvärk, skittöntigt egentligen, det är ju förfan bara att stå ut.
 
Helgen var lugn, verkligen. Glömde laddaren till telefonen på jobbet på fredag så har vart telefonlös. Men det gick bra, fick damma av datorn istället. Annars har jag bara vart ut med hundarna, kollat film, ätit, sovit ganska mycket. Blandade en white russian på fredagkväll men den blev inte så bra, måste prova olika blandningar så kanske jag prickat rätt till slut.  
 
 
 
 

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort