Repstopp

Jobbade ju min sista dag på aimpoint fredagen den 30e augusti. Väldigt trist. Så nu har jag jobbat repstopp i åtta dagar i aitik åt metso, idag är sista dagen om nu allting går som planerat. Hoppas verkligen att det är sista dagen, hade jag haft roliga arbetskollegor hade jag lätt kunnat jobba några dagar till men så är inte fallet nu. Hade verkligen otur på den fronten. Ska typ begära extra betalt för att typ ha varit tvungen att vara handledare. Ååhh, så irriterad och leds. 

Så ikväll tänkte jag fira lite, ska nog hämta mat från Olles med Jenny och sitta hemma i soffan och mysa. Idol är ju också. Tvingade Jenny till stan på söndagkväll så jag fick sällskap. Såå trist att komma hem till en tom lägenhet efter en lång dag på jobbet (12timmars). 

Men visst finns det lite positivt med att jobba långa pass, tankarna hinner inte snurra lika mycket. Har varit lite orolig i veckan för Akke har tydligen ätit dåligt, varit dålig i magen och spytt tror jag också. Är så himla rädd att det ska hända honom något. Men förmodligen har han ätit från älgen när dom har hållit på att slakta den så därför han mått dåligt. 

Nu håller jag tummarna att timmarna går fort och att vi får mycket att göra, 6 timmar kvar! 








Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort