Rullar tummarna

På söndag åkte jag Pernilla och Maria till Ikea. Blev lite smått och gott! Älskar Ikea. Gick även in på småaffärerna som ligger i samma hus och såklart var vi även till rusta som börjat plocka fram julsaker. Klämde i oss lite maxmat innan vi åkte hem.

Veckan har varit seg, har inte haft nå uppdrag så jag har tagit det extremt lugnt. Idag for jag till stan och satte ihop mina sängbord och sedan var jag och Maria på stan en sväng. Jag köpte några vita tavelramar på dollar till min framtida fotovägg i sovrummet. Hittade en byrå i jyskbladet men den fanns då inte på jysk. Himla synd. 

Är tillbaka i byn igen och imorgon verkar det som att det blir lite jobb. Får se vad som hittas på. Ska dra filten över mig nu och kolla andra avenyn. På lördag ska jag nog blanda en p2 och hitta på något roligt. 







Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort