Back to reality.

Jul och nyårsveckorna är över och det känns riktigt trist för dom har verkligen varit något alldeles extra! 5 rödbetor av 5 får dom. Just nu ligger jag hemma i min säng, har inte gjort det på ungefär elva dagar och det känns jättekonstigt och tomt. Jag saknar min granne fast jag träffade denne för 3,5 timme sen. 

På nyår förresten var vi hemma hos mig och åt en tvårättersmiddag. Nicke, Åsa, Öberg, Maria, Stefan, Pernilla och Matz och Robert som inte åt utan fick sitta ensam i soffan medans. Efter det gick vi till Öberg och sköt raketer och sen har vi bara umgåtts. Jag fick även min första nyårspuss. 

Idag har jag haft tvättstuga för första gången och sen har jag tagit det lugnt, var på Ica och handlade och sen lagade jag köttfärssås och spagetti som jag bjöd Nicke på. Efter allt det blev det soffläge och paradise som haft ett litet uppehåll. Imorgon väntas jobb, det blir snöskottning med Camilla och Ante. 

Klockan ringer 05:45 så det är bäst att sova helst på en gång! 









Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort