Sjukstuga

Så föll jag också dit till slut. Lite rinnande näsa gör ju aldrig nånting men när kroppstemperaturen ökar, kroppen värker och man hostar sönder huvudet är det inte mycket annat att göra än att ligga i soffan och kolla "Beck". 

Idag mår jag bättre så ska försöka ta tag i sovrummet där det ska dammtorkas, bytas sänglampor och gardiner och lite dammsugning. Sen måste jag väl knåpa ihop lite middag också, igår kom lillasyster hit med mat åt mig och så gick hon ut med Frenja. 

Sköljde förresten näsan idag vilket var sjukt äckligt och jag ångrar att jag gjorde det. Trodde det skulle kännas skönt men det kändes som allt vatten åkte in i öronen och sen gjorde det ont och när jag snöt mig knastra det i öronen. Nej fy det gör jag inte om. 

Nu ska jag värma mat och fortsätta kolla Beck.


Bilder från Skaulo

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort