already friday

tyckte det var måndag nyss, och snart är det redan fredag. vart försvinner all tid? tyckte det var nyss jag började i sjuan på hedskolan och snart går jag ut nian. inget jag klagar på men fattar inte hur det kan gå så fort?

ajja, idag har vi matte nationella, tyckte väl att det gick sådär bra. är det någonting jag är dålig på så är det matte, hah ska bli kul att se resultaten sen. kommer gå åt skogen när vi ska ha muntliga i matte :s ryser inför tanken.

och imorgon har jag debatt, ska prata om fastan inom islam och jag ska vara "för" med två andra. jag har verkligen ingen aning om hur det kommer gå, alla som redan har haft debatt säger att det är lätt. men men vi ser ju.

inte länge kvar till min födelsedag, har blivit nåt fel på min bloggsida, det står att det är 26 dagar kvar till min födelsedag men det är 27. tänkte så att ingen typ säger grattis eller nåt den 20 maj, heh ja vad ska man säga då?

kom på att jag nästan bara skriver om skolan och om vi har prov och sånt, men jag har inget annat att skriva om. typ mode? hur kul är det att läsa om? inte speciellt skoj tycker jag. ni får leva med en tråkig blogg.

tjing!

"För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig."

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort