I had a dream

Inatt drömde jag att Dröjmur hade återupplivats, helt plötsligt stod han bara där i hagen med Bläsan och Fafnir."That is a dream that never coming true"


Fredag kväll och jag vet inte vad jag ska hitta på, hade velat gå ut och promenera en sväng, köpte ett nytt halsband till Meija idag så jag vill ju prova den ;)

Är helt besatt av Prison Break, det är helt sjukt! Känns som att jag måste kolla åtminstone ett avsnitt  för att överleva dagen xD Men det är så himla bra!!

Och min tånagel håller på att lossna, tror jag måste gå till skolsköterskan och kolla den :s gör inte ont eller nåt men vill ju veta vad det är för fel.

Ja men får se om jag kanske är med Pernilla och Josefine sen :)

Hejrå!

   


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort