onsdag

idag hade vi nationella engelska, skrivdelen. Jag valde "proud of" där jag skrev lite om Jenny :) det gick ganska bra och blev klar på typ en halvtimme. Efter vi slutat spelade vi lite pingis tills bussen kom.

imorgon, torsdag ska vi gå och äta pizza med skolan. När vi varit i fjällen så ska vi nu få pizza som typ "belöning", det ska bli smarrigt. Var iofs och åt pizza igår men det skadar aldrig med en till ;b Vi ska gå och äta kl.5 så innan det ska jag och Evelina fara och kolla på en av hennes kompisars valpar, små sheltiesar (eller hur man nu stavar) det ska bli kul :D

igår var jag och kollade på Joe Laberos show, det var riktigt coolt. Kommer aldrig förstå mig på hur man gör det där tricket med duvorna, hade varit skoj att få reda på :p sen var det ju en hel del annat som man också började fundera på hur man gör. Men det är nog något jag aldrig kommer att få reda på :p Men skoj var det och jag är glad att jag följde (tänkte inte göra det först) för jag hade verkligen jättekul :D

Tror inte att jag har något mer att säga. Ska gå och sova nu, ska upp klockan 6 imorgon :s

Godnatt!



image6


(bjussar på en bild på den stoore trollkarlen ;))

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort