Andra advent

Dagen började med att Nina och Maria kom instormandes in i mitt rum och väckte mig. Fick inte ligga kvar och sova utan de tvingade med mig ut på en promenad, så jag tänkte varför inte. Klockan var redan tio och det är ju alltid en bra start på dagen ;)

Så vi gick ut en timma och sen när jag kom hem åt  jag lunch, sen ringde Camilla och frågade om jag ville följa med och rida igen. Självklart ville jag det. Gick lite vildare till den här gången, nu vet jag på ett ungefär hur det går till då man sitter på en tokig unghäst ;) Men allt gick iallafall bra till slut och vi for ut i skogen på en tur.


Ungefär så här såg det väl ut :D haha

När jag kom hem gjorde jag inte alls mycket, kollade lite tv och satt vid datorn :) Skulle fixa på Jennys julklapp men inte blev det väl, hon hann komma hem innan jag ens hade börjat.

Imorgon är det skola igen, och våran simning fortsätter. Tror Josefine skulle komma förbi på kvällen också :) Nu ska jag hoppa i säng så att jag orkar upp.

Godnatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort