Dagens grej!

Jag och Evelina åkte buss, när vi kom till gällivare och skulle hoppa av gick det en tjej/kille före oss som spelade lite cool. Men sen vad hon inte så cool nåmer då hon gjorde världens vurpa, hon flög och grejerna flög. Fast hon var snabbt uppe på bena igen och ojade sig över sin arm! :D  HAHAHA alltså, det gjorde mig på bättre humör!

Sen hörde jag detta;
- Kom och titta här, gossen.

Alltså seriöst, vem kallar sin 16-åriga son för det?! skämmigt om inte annat! xD

Haha ja, ska snart till konsum och inhandla middag åt min inneboende Evelina.

Tjitjong!


Kommentarer
Evelina

Det var så JÄVLA bra! :D

2008-12-18 @ 18:32:59
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort