En tidig uppstigning sätter sina spår...

Idag vaknade jag ganska tidigt, kvart i tio. Gick upp och fikade, mamma och Jenny satt redan vid bordet med massa tända ljus. Myspys! Sen satte jag mig vid datorn och Jenny kom in och lade sig i sängen, sen vart det tyst och jag förstod att hon somnat. Efter det inte fanns nåt mer att göra på datorn så kröp jag också ner brevid Jenny, såklart somnade jag ju också dit. Så sov i ungefär en timme, men det var riktigt skönt :)

Sen har jag varit med Pernilla hela kvällen, kollade Idol önskar god jul på tv400. Nu sitter jag och borstar tänderna så jag ska snart krypa ner i sängen igen :)

Imorrn hoppas jag att jag är på städhumör för jag hade verkligen behövt städa min garderob och packa upp väskorna, hittar ju ingenting :s

Nu blir det sängen!

Godnatt

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort