God Jul! :)

Nu har dagen som vi alla väntat på stigit fram, julafton! :D Fast det känns inte riktigt som det, men det kommer väl när man sitter och kollar Kalle Anka, packar in alla julklapparna i bilen och far till mommo. :) Började min dag med att kolla julkalendern och öpnna ett paket, det var en bok med roliga historier. Antar att det var för att jag ska ha nåt att göra under dagen ;)
Sen har jag slått in några julklappar och varit ute och busat med Meija.

Nu är klockan tolv och jag tänkte dra mig ut på en liten promenad innan det börjar vara dags för dusch och kalle anka.




  Vi önskar er alla en God Jul och hoppas att ni får fina klappar och en mysig afton.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort