Gott nytt år får man väl säga då!

Klockan har passerat tolv och idag är det alltså nyårsafton. Fast även om klockan är över tolv så känns det ändå inte som att det är en ny dag, jag måste sova och vakna upp för att det ska vara en ny dag :p haha.

Idag (fast egentligen igår) åt jag och Pernilla Ben & Jerry's, jag half baked och hon cookie dough. Har bara smakat tre av flera olika Ben & Jerry's och den godaste hittills är cookie dough, kommer inte ihåg vilken den första som jag smakade hette men har för mig att det var ganska mycket vanlig vanilj glass i den och i half baked var det alldeles för mycket choklad.

 
 
När Pernilla lämnade mig sprang jag ut med mat till hunden, slängde i mig en macka, tvättade mig, börstade tänderna och la mig här i sängen med datorn i famnen. Ska snart logga ut och släcka lampan, om jag inte slår på camp rock eller another cinderella story.

Imorgon (fast egentligen idag) är det ju som sagt nyårsafton. Då kommer vi att äta middag med släkten och sedan har vi tänkt fara ut med skotern, vet inte vars skotrarna bär men det var prat om Ahven. Bror min och hans kompisar pratade om att skjuta raketer i Narkaus så man kanske far dit? Nå men vi ser ju. Ska iallafall ha på mig samma klänning som förra året, en svart med paljetter på bröstet. Fick den i julklapp av mamma, den är från lindex. Kan lägga upp en bild sen när jag har på den. Till det ett par strumpbyxor. Nog för att det känns lite onödigt att klä upp sig ifall man sen ska hoppa i svettiga underställ och fleecekläder men det är ju trots allt bara nyårsafton en gång om året.

Nu tycker jag att jag har varit duktig och skrivit ett ganska så långt inlägg, längre än vanligt iallafall. Börjar kännas som att jag har grus i ögonen så jag får se om jag ser film eller inte, men ska kolla alla sidor först så får jag se sen. Bilddagboken, kanske facebook, bloggkoll (eller numera bloglovin, varför vet jag inte).

Godnatt och sov gott! :)


Provade makron på min nya kamera, men inte vet jag om det blev
nå vidare bra? Får ta och pröva mig fram.



Nu blev det nå knas här i natt när jag skrev i bloggen så att det inte publicerades, så ni får tänka att det är halv ett på natten när ni läser ;)

Laddade ner säsong två av paradise hotel inatt så har nu legat och kollat några avsnitt, är i nån slags period där jag måste kolla paradise för att överleva. Förut var det prison break men nu är det paradise :p haha sjukt. Vad kommer härnäst, south park, simpson? Ajaj då är det illa.

Efter jag läst bloggar ska jag ta mig upp från sängen och gå ut en sväng.
Ha en fortsatt trevlig dag! ;) 

Kommentarer
Pernilla S

Nog blev den bilden bra! :D

Nu äre bara att du börjar fota flicka lilla ;)

2008-12-31 @ 14:18:07
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com
Tobias

Vilken fin bild :D

2008-12-31 @ 14:43:15
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias

aldrig vart i gällivare men ska nog dit upp snart :D

2008-12-31 @ 14:43:31
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort