Snabb genomgång av 2008!

Det händer inte alls mycket i mitt liv så jag tänkte jag kör en snabb genomgång av saker som hänt dettta år.

* Jag gick ut nian och därmed också på balen
* Var på semester med Pernilla och Josefine + deras familjer.
* Sommarjobbade för första gången i mitt liv i Aitik.
* Började första året på gymnasiet, omvårdnads. Längtar dock redan tills det är över.
* Fick en lägenhet.

Tror inte det var nå mer "speciella saker", förväntar mig inte att 2009 ska bli så mycket med annorlundare utan livet kan knata på som det alltid gjort.

Till att börja med är det bara att ladda för ett nytt år, nya möjligheter, ny jag, inga bekymmer och en ny start.



Gott nytt år!

Kommentarer
Tobias

okej :D nej aldrig vart där uppe men ska dit i januari tror jag :D hehe

2008-12-31 @ 14:42:46
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/
Tobias

fan va nice :D

2008-12-31 @ 15:13:51
Hemsida/blogg: http://grymtroligperson.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort