Snart fri för ett tag

Nu var man tillbaka i stan igen då. Har inte alls orkat skriva nåt men det är ju inte det viktigaste här i världen. Idag har jag suttit upp på tokhästen igen, Gneisti alltså. Men det gick faktiskt bra att kliva upp på honom, iofs stod Camilla brevid men ändå. Fast sen efter att vi varit i skogen och skulle upp till Josefine börja han hoppa o skutta, vet inte varför. Men höll mig kvar iaf. ;) Sen fick jag en liten julklapp av Camilla, det var ett par jättefina vinter ridbyxor. :D Sköna var dom också! Sist vi var och red hade jag ett par vanliga brallor, var lite kallt bara..

Sen vid halv två redan for vi till stan, har varit och kollat på luciashowen på stallet. Det var ganska kul, fast det bästa var ju såklart att se på islandshästarna! ;) Efter showen for vi till Josefine och käkade pizza och kollade tv. Sen GICK vi till mig, det var varmt och jobbigt. Nu har Josefine nyss blivit hämtad av sin pappa och farit hem. :) Och jag är rätt så trött så blir nog att sova ganska tidigt.

Veckan går nog fort, har bara fyra skoldagar och sen avslutning på fredag. Skönt med andra ord! Och imorgon får jag sova ut för första gången på flera måndagar. Ännu mer skönt!

Nu ska jag kolla bdb och fika! :)

Godnatter!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort