Sundsvall

Sitter i husvagnen här i Sundsvall, skönt att slippa åka bil för en stund :) Har suttit i bilen sen halv nio imorse till typ fem :s fatta less man är.. Var och shoppade lite idag, köpte en t-shirt på gina tricot och sen ett linne och ett par shorts på bikbok. Hann springa på stan en sväng efter vi hade varit och käkat jättegod fläskfile med potatis ;D muums. Var även till hööks och köpte en skål och en borste till hunden :p 

Imorgon är det dags för Uppsala, fan vad skönt. Där ska vi vara några nätter så då slipper man stiga upp typ klockan sju för att sen åka bil i några timmar. Nej men det ska bli häärligt :) Ska lura med mig Josefine och Pernilla på nån morgon promenad någon gång, om jag orkar. Men hade varit skönt det. 

Ja vad mer, ska gå och sova snart så att jag orkar kliva upp imorgon. Uppstigning vid sju, igeen. Ska åka klockan åtta men det lär ju bli först vid halv nio som imorse. 

Men men, tror att jag ska börja avrunda här nu. Ska kila på tossi en sväng innan jag bäddar ner mig, måste nog äta något först också. Vi ses och hörs och sånt! 

Hejdå!    

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort