Everything changes...

Jag ska aldrig lägga mig i sängen med datorn, för då blir jag liggandes här i flera timmar. Fikade samtidigt som jag kollar prison och jag fattar typ ingenting eftersom att jag inte har hängt med nåt. Sen borstade jag tänderna och la mig här. Var väl för ungefär en timme sen. Har legat och gjort om en bild på www.picnik.com och lyssnat på musik. Kom på att veckan är fullspäckad av saker som jag ska göra eller hitta på, take a look;

Tisdag; skola och eventuellet byn efter den, ska kanske o käka på PRO då isf.
Onsdag; LEDIG! 07:50 till tandläkaren med Evelina, besök på heden efter det. På kvällen Bonde med Evelina ;) fast kanske fotboll också, Sverige - Hollandkanal 9 :p
Torsdag; Stepptest (om det nu var så) på gympan, upponer på en bänk i fyra minuter. Slutar klockan fyra, kanske tidigare. Sen byn! <3 ;)
Fredag; Lulääå hela dan! :D Grötkväll på skolan kl.19:00.
Lördag; Myyys med Jenny!
Söndag; Myys med Jenny!

NU ska jag krypa under täcket.



Jag suger på att göra bilder och engelskan är inte den bästa, så gnäll inte! 


Tihi, my diamond!


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort