Hallåja! :)

Igår fick jag reda på att min moster krockat med en älg, ingen fara med henne men älgen den fick de skjuta :/

Sen när jag var på msn skickdes det massa sjuka saker till Anthony, "Jag hatar dig! Dra åt helvete du är störd!" Helt sjukt, så om det skickas nåt sånt till er så är det inte jag så ni vet!

dol gick också bra, Johan åkte ut och vad jag hade skämts om jag var den där tjejen på tv :s herreguud. Nu är det tre kvar, nästa gång hoppas jag att Alice åker :)

 Ikväll är stjärnor på is och mamma kommer hem från Stockholm :) Go Markus! Hoppas att han inte trillar lika mycket som förra gången.

Nu ska jag kolla alla dessa sidor på internet och sen ska jag gå ut och promenera :) Vi har satt en hösäck i Meija bur om hon får ligga på och jag tror att hon gillar den för hon har legat där ändå sen igår ;) haha.




Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort