Hemma <3

jag hoppade på bussen och for till byn så nu är jag här, och det är känns bra! Åker tillbaka imorgon vid sex på morgonen :s Har inte så mycket i skolan imorgon, ska tvätta på vård och omsorgs lektionen och det ser jag inte fram emot eftersom vi skulle vara två och två och jag måste säkert vara med en som jag helst inte vill vara med. Hoj. Sedan har vi data med Lennart, härligt. Sist har vi matteprov med Reza. Kul va? Sen ska jag ha en nattgäst till kvart i två på natten ;) hih.

Har möblerat lite här hemma, ska tapetsera i mitt rum och sen tänkte vi om vi ska ha det som nåt slags "kontorsrum" för vi tänkte slänga in Jennys skrivbord i mitt rum också och så har jag satt min säng i Jennys rum. Nu kanske ni inte bryr er men skit samma :) Måste ju iaf hålla Pernilla uppdaterad eftersom att hon ska hjälpa mig sen med prydnadsgrejjer åså :p Hon ska nog kanske få hjälpa mig med min design här på bloggen också.

Naa kanske man ska ta något och fika och sen hoppa i säng.

Älskar låtarna från Mamma Mia <3


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort