Hyvääilta

Eller nåt. Laxen blev ganska bra, den var inte rå men den var inte lika god som mammas så därför var den sådär bra :p Nu sitter jag och kollar på fotbollsgalan, den heter nåt sånt. Tänkte ta och fika mina bröd som jag bakat, haha om jag vågar. Om inte annat får jag väl ont i magen för dom blev kanske lite degiga. Hoj jag bara gnäller på all min mat som jag gör själv. Borde gå en matlagningskurs, det är synd att man inte har hk längre :( Saknar Eva! Hon påminde mig jättemycket om min moster M:p Fast det är inte därför jag saknar henne. 

Idag träffade jag Ida :D:D Henne saknar jag också jättemycket! (det är nå gubbar som lever om här ute i korridoren :o) och så saknar jag alla andra lärarna på hedskolan, Anna-Lena, Petra, Liselott(var nästan bara jag som tyckte om och kom överens med henne, var en del tjafs bland henne och de andra men det var bara kul :D haha) Ja och sen saknar jag klassen, så det hade varit kul att vara med om en vecka på hedskola som på dom gamla tiderna. Ska förbi heden på onsdag, det ska bli kul fast Ida är inte där ju nåmer :(

Nånå nog pratat om skola och sånt, är btw ledig på onsdag fast ska ändå upp tidigt och fara med Evelina till tandläkaren :p Imorgon tänkte jag iallafall fara till byn :))))) Tror jag. Är moster N som kör så då kan jag ju åka med hem.

Ikväll fick jag sällskap av Evelina här, hon var en riktigt surpilla ska jag säga er. Fråga mig inte varför för det vet jag inte själv :o Men vi snackade skit, som vanligt, och sen har hon suttit och räknat matte och jag kollat tv :D haha

Nu vann Zlatan "kingen" Ibrahimovic ett pris för er som är intresserade fast det tror jag inte för de som läser min blogg skiter blanka fan i allt som har med fottiboll att göra.

Aahajaja, nu ska jag värma fraller och så ska jag fortsätta kolla supersugen. Ska även fortsätta med nerladdningen av Grey's anatomy säsong 1-4 :)

Nå så säger jag väl godnatt också, justia Prison Break börjar nu på trean kl 22:00. Får se om jag kollar den ist. Han är ju snygg Wentan ;)

Mohihi, godnatt då ! .. jag är trött.



En bild på mina älsklingar som jag saknar


Den här killen saknar jag så sjukt mycket att det gör ont <'3
Varje gång någon pratar om honom
Varje gång jag ser en bild på honom
Varje gång jag tänker på honom..

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort