Kyklingsallad :D

Moha som Linnea skrev :D haha så söt. Men ska snart till konsum och köpa kyckling, grönsaker och mangoraja sås, ska ta med en sallad till skolan imån :) muuumsigt. Isabelle och Alexandra skulle ta med och så vart jag också så sugen ;) Så så fort Pernilla är klar så ska vi dra en sväng på konsum. Sen ska vi gå till henne och beställa julklappar från bluebox . Ikväll kommer Evelina på besök, vi ska kolla bonde som vanligt ;) Pratade med mamma nyss och hon sa att det hade ringt någon från digitalfoto och frågat efter mig :o läskigt! vad vill dom mig? :s

Imorgon ska vi ha bad men kan inte vara med, eller kan väl men jag vill helst inte och så glömde mamma att ta med sig min bikini som jag har i byn. Så tyvääärr då! hoj. 

Alltså vaknade tjugo i sju imorse fastän jag hade klockan på tjugo i nio eftersom att vi har sovmorgon till halv 10 på onsdagar. Men så irriterande och så var jag ju självklart pigg som en mört också, nå inte kan man ju vara det annars inte. ååh , kanske därför jag varit jävligt förbannad i skolan idag men även för en annan sak som vi inte tar upp här. Blir bara så jävla sur.

Nu ska jag sluta gnälla och läsa andras bloggar istället och sen ska jag slå en plingpling till Perre :)

.. jaha nu skrev hon på msn :D

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort