Mamma är en ängel..

Mamma har lagt in en femhundring på mitt kort, tack du är bäst! :) <3 Det behövdes.

For ju till luleå i fredags och när vi kommer hem därifrån så funkar inte internet där heller, så har inte haft någon dator på flera dar. Nu är jag nere hos Jens och lånar datorn, han är  sjuk så han är i byn så jag tänkte vara snäll och dammsuga lite hära som tack för att han har en fungerande bra dator med internet ;)

Nå i Luleå så köpte jag inte alls mycket:
Ett par vantar från kappahl
En tröja från maxi
En trägaffel, skalare, diskställ, hylla till badrummet och en ljustake, även de från maxi


Resten av helgen har jag bara varit hemma. Igår (söndag alltså) för jag mamma och Kerstin på world cupen. Det var faktiskt riktigt roligt, lite kallt men vafan :D Svennarna var duktiga som vanligt, tjejerna drog en tredje plats och killarna en andraplats. Bara en sekund från att bli etta. Men upp på pallen kom vi iaf! :) Så nu har vi bestämt att om två år så ska vi vara hela helgen på cupen! Så sa mamma att på kvällen far vi på krogen så tänkte jag att jaha men vad ska jag göra då, men se jag är ju 18 då! naaajs ;)

Idag var det skola igen, men lätt dag. På lunchen gick jag och Alexandra först till konsum och köpte "frukt" (egentligen godis men vi ljög) sen gick vi till Anthony och drack te :) Han hade dukat upp så fint med muggar och tevatten och tänt massa ljus ;) sweet.

Nu ska jag fortsätta läsningen av bloggar, sen ska jag dammsuga och så måste jag äta !


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort