Min dag

Den började tjugo över sex fast jag hade kunnat sova fram till åtta. Skulle med bussen men då visade det sig att den var EN TIMMA sen! Så jag åkte istället med Camilla tjugo i nio eftersom att jag hade kommit väldigt sent till skolan annars. Kom då bara ca 20 min sent till skolan, var där. Efter skolan for jag till Sara och sen var vi till dollar och jag och Evelina var och promenerade nån timme, välbehövligt och skönt! Det gör vi om. Åkte sen buss upp till mampis, vilket var väldigt otrevligt. Satt brevid något äckel som stank som jag vet inte vad och jag tror även att han satt och fes. uschuschusch!

Nu sitter jag här och har precis ätit korv och spagetti, smaskens ! :D Upptäckte att ketchupen och tandkrämen är slut så vi måste till konsum Pernilla ;) Ja men nu ska jag smörja in mitt ansikte och sedan skall jag lägga mig i sängen.

(Blev inge tandläkare idag då Evelina är sjuk, så blir nästa vecka istället. Krya på dig!)

och du ditt jävla cp, gå och dö förfan. du är så jävla omogen. seriöst, väx upp.

Kommentarer
S:et

vemvemvem ?

så lämnade du mig ensam!! grrrr! :D

2008-11-11 @ 00:11:46

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort