Monday evening

För första gången på väldigt länge så lagar jag mat själv, en applåd till mig :D Brukar ju alltid ta med matbackar men nu var det så här att jag kollade desperate housewives och Bree ni vet, hon lagar ju alltid mat så jag blev sugen på att göra nåt också :D Så nu står det lax och potatis på spisen. Hittills har allt gått bra, vänta bara tills jag ska sätta det i munnen :s Är ingen höjdare på att steka grejjer, eller korv är ju lätt för den kan man ju äta rå men andra saker som t.ex. lax. Så jag får se hur det blir :p

Nu är maten klar så ska gå och äta, återkommer kanske sen :)


Kommentarer
Pernilla S

Varför gör du inte i ugnen istället, då kan det inte gå fel ? :D

2008-11-17 @ 17:59:31
Hemsida/blogg: http://pernillaha.blogspot.com

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort