Ny design

Har gjort om lite på bloggen som ni kanske ser, tyckte blommorna var ganska snygga :) haha men var less på den brun/lila färgen så. Iallafall så tänkte jag gå och sova nu, har gympa första timmen imorgon :s  hoppas vi inte har med elarna! vill bara ha med våran klass. Slutar fyra men brukar få gå en - två timmar tidigare, Katarina är snäll :)) Efter skolan ska jag kanske vara med Pernilla, har ju tänkt baka frallor också. När det nu blir.

Var på kina och käkade idag med Evelina, åt Stekt kyckling med ananas och ris. Det var gott, fast skulle ha varit currysås istället för sötsur sås. Sen så är det så sjuuukt dyrt där :s inte konstigt de ska stänga stället, 100 spänn för mat (barnportion dessutom) och dricka. Jag menar, gå på alanya och du får både en stor pizza och en dricka för 50 spänn. Ja fifan. Tur man inte går dit varje dag.

Nä ska ju upp om sju timmar, godnatt! :)



En bild på mig och min syster som jag saaaaaaaaaaaaaknar! <3

Kommentarer
Sara

ååh, vad söta ni är! :D <3

2008-11-06 @ 12:38:24

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort