"och kommer du igen, nejnej"

Det sitter min syrra och sjunger, haha. Väldigt vackert! Ska dra mig ut på en promenad med henne och vovvsingen nu. Igår var jag hemma hela kvällen och åt god mat och kollade tv. Markus var kung som vanligt ;) hoppas han tar hem det här, det hade varit kul! Sen kollade jag Juno, den var inte lika bra som mamma mia men den gick att kolla iaf :)

Åker iaf till stan imorgon, det är skönast det :) shit the same om jag inte får sova nå länge, får ju vara i byn. Meen men nu gnäller Jenny på att jag ska komma. pussokram

Evelina, om du behöver prata så vet du att jag finns här :)


Kommentarer
Evelina

Tack hjärtat!! <3

nästa vecka blir fullt av prat..

2008-11-16 @ 13:22:13
Hemsida/blogg: http://pevvsan.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort