suuunday

ja då var det söndag igen och lovet har kommit till ett slut. Jag ides inte fara och jaga idag så jag och Jenny for iväg och åkte lite skrillor istället, det var ganska skoj bortsett från att det gjorde skitont i fötterna. När vi kom packade jag väskan till imorgon och bastade innan maten, till efterrätt gjorde jag och Jenny en paj. Smulpaj med jordgubbar. Sen kollade jag Hål i  väggen och Ensam mamma söker. Nu är jag jätte trött och har ont i huvudet så jag tänkte hoppa i säng, Jenny ville se mamma mia som jag laddade ner igår. Låg och kollade den till klockan tre inatt, men den var bra! Gillar musikaler och ABBAs låtar är ju bara för bra.

Nu ska jag äta yoghurt och sen hoppa i säng. Seeya!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort