Thank you for the music

var sååå nära på att stanna hemma imorse när mamma kom in halvsex, åh vad trött jag var. Men duktig som jag är klev jag upp iallafall, det som lockade mig var att åka bil i mörkret och sova. Det är så skönt. Så nu sitter jag i lägenheten och dricker kaffe och knaprar på en muffins, lyssnar såklart på abba också ;) Ska snart ta tandborsten i mun och börja gå till skolan, brr vad kallt. Massa snö har ju kommit. Tur det inte är så långt då. Slutar två idag men eftersom vi har matteprov kanske vi får gå tidigare. Då ska jag springa till Pernilla en sväng om jag hinner och sen ska jag väl hem. Mamma ska komma ikväll en sväng, tror hon skulle laga mat ;b

Nu måste jag gå annars blir jag försenad like always.

So when you're near me,
Darlin can't you hear me?
SOS

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort