Trött som bara den

igår hade jag inte en ledig stund. När jag kom hem från skolan gick jad direkt till Pernilla sen drog vi till mig och fikade, for till Gällivare och handlade lite småsaker och sen for jag och mamma hit och beställde en pizza från alanya. När jag ätit klart den for jag ner och mötte Amanda vid porten, hon kikade på min lägenhet och sådär sen gick vi och hämtade Pernilla och sen for vi ut och promenerade. Stod utanför konsum och då kom Anthony som även släppte in oss till elevhemmet där vi grattade Timo. Sen hela kvällen har vi typ sprungit mellan Fokus och elevhemmet. Evelina kom till mig halv tolv och for sen iväg halv2 då hon skulle till skolan och valvaka. Somnade först vid tre och därför jag inte heller gick på matten imorse (fick förresten MVG på matteprovet! :D *stolt*), var så trött. På svenskan höll jag på att somna, fick tillbaka uppsatsen med ett G+ på.

Nu är jag sjuukt trött så jag ska ta och käka något och lägga mig framför tvn.

Ikväll blir det kina med iaf Evelina.

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort