Hejaa

ska snart laga middag eller rättare sagt värma, tror det blir älgkött och potatisgratäng med världens godaste såås :D mums! efter halv sex nångång kommer Evelina hit, ska vara med David för en gång skull :) som faktiskt var till mig idag, två ggr. Alltid lika roligt att prata med honom för man får alltid höra något nytt varje gång. Hereguu säger jag bara, dagens killar är inte riktigt klok. Har bara en sak på skallen. Nu snackar jag inte om David då men det tar vi inte här.

Jo min telefon är som ni vet sönder, så idag har mamma lämnat in den på lagning och det skulle ta tre-fyra veckor innan de är klar med den!!!! alltså fatta 4 veckor! Men som tur är ska jag få låna Evelinas gamla telefon :D en walkman och utan joystick, allt som behövs.



Så här ser den ut :)

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort