Fotboll

Sitter här och kollar fotboll nu, Sverige - Albanien. Står fortfarande 0-0, kom igen nu Sverige! Mamma ligger och sover i soffan (ovanligt) nä men hon somnar alltid, Jens for precis iväg för att spela volleyboll, Jenny är ute på byn och säljer jultidningar och Pappa är fortfarande och jagar älg med hunden :) Så man kan väl säga att jag är ensam hemma. 

idag har jag bara suttit framför datorn, började på läxan som är till måndag, kollade ett one tree hill avsnitt och så har jag rensat musik. tror jag raderade nästan 200 låtar :o men ändå sånt jag inte lyssnar på så det spelar ingen roll.  det är redan söndag imorgon, tiden går så himla fort! :O

går nog och lägger mig ganska tidigt ikväll, vet som inte vad jag ska göra :) imorgon MÅSTE jag gå ut en sväng, hojja.

nä nu ska jag fortsätta kolla fotboll, står fortfarande 0-0 :( Go Sweden!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort