Måndag 1 sep

Ny månad, ny dag, pappas födelsedag.

Klockan ringde 06.30, jag klev upp och gjorde fika, klädde på mig och sen gick jag till sporthallen. Har individuella valet där, motion A. Idag var första gången vi har ind.valet så vi hade bara upprop och så berättade dom lite om vad vi kommer göra o.s.v. Vi var klar där ungefär halv.9 så jag knallade hem för inte orkar jag inte sitta på skolan ni över en timme. Skulle börja 9.40 igen. Pernilla börja också samtidigt som jag så vi tänkte gå tillsammans till skolan men just när jag ska börja gå ner så ringer Alexandra och säger "du behöver inte komma", tänkte jaha varför inte det då och då visade det sig att våran lärare är sjuk idag så vi har ingen lektion! :D Alltså skönt. Så nu börjar jag först 11.05, då har vi matte.

Så nu ligger jag här i soffan och tar det chill, ska läsa lite blogginlägg. Tror jag att jag ska äta lite glass och dricka kaffe ;) SKa luncha sen med Evelina, kanske det blir en hammis på dannes? Eller något annat gott. Efter skolan vet jag inte vad jag gör, kanske far och tränar med Evelina om jag får. Hade ju velat vara till dollar också en sväng :) Men vi får se vad det blir.

Vi hörs senare iallafall!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort