Mätt och belåten

Har nyss diskat bort efter maten, och det blev faktiskt ganska gott :) gick att äta iallafall. David sa att det smakade som i Turklandet, bra eller dåligt? :o Killarna tackade och bockade efter maten, sen stack dom. schysst. Nä men jag känner faktiskt för att lägga mig i soffan med massa gott i famnen och kolla Kristallen - Det svenska tvpriset. Jag har även laddat upp med massa filmer ifall mitt internet skulle dör, 4 avsnitt av Paradise Hotel och The Nanny Diaries. Så det blir nog bra :)

http://www.youtube.com/watch?v=yXNHRI915as&feature=related 
Är det bara jag som tycker att Håkan är urgullig? ;D

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort