Medicinisk grundkurs

nu ligger jag i min ljuvliga säng igen, ska snart släcka lampan och sova :) börjar åtta imorgon, tror vi har data på morgonen och sen medicinisk grundkurs. har dom där orden som jag skrev tidigare om, har inte tränat på dom så kan typ inte dom. eller kan faktiskt ett ord, rektoskopi! man gräver i människors arslen då, jättekul. så vi får se hur det går. sen om jag hinner åker jag hem med byabussen. men kan ju alltid fråga ifall jag kan få sluta typ 10 min tidigare från våran sista lektion alltså :)

men nu ska jag iallafall sova :)
godernatt!

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort