natti natti

Nu är jag hemkommen efter en tuff dag.

Slutade vid halv3 så då for jag och Evelina till dollarstore, skulle ta en buss som gick tjugo i fyra men vi blev ståendes i kassan i en halv timme så den var ju bara att glömma. Nästa buss gick halv 5, men fick ju trevligt sällskap i busskuren. Kom en utlänning och började fråga massa saker, typ om vi tyckte det var kallt ute och vart vi går skola, vad vi heter. Men som tur var babblade Evelina på mer än gärna ;p haha

När vi kom tillbaka till Malmberget kilade vi till konsum och köpte middag, blev fläskfile och sån där pasta som jag varken kan stava till eller uttala. Det var väl okej gott :) Sen for vi till gällivare igen, var och hälsade på Olga Mangi (min kusin). Där bjöds det på kladdkaka och en good kaffedrink ;)´

och seen tog jag och Pernilla bussen upp till mampis igen, fick sällskap av David, Robin och Danne :) och ja. nu ligger jag här i min kära säng med min kära dator. trevligt sällskap om inte annat. Ska snart släcka lampan och sussa. Klockan ringer sex, tänkte duscha på morgonen så. Slutar först tjugo över fyra imorgon men har flera raster så kanske kilar hem då och käkar lunch och slår på datorn en sväng ;)

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova. 

Godnatt!  

Kommentarer
Maria

olga mangi, penis och linnet. fina smeknamn vi har :)

2008-09-01 @ 23:45:21
Hemsida/blogg: http://sunnime.blogg.se/

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort