tebak

var hemma för ungeför en timme sen. har varit ute och haft det skojjskojj! :) vid halv.8 mötte jag Evelina, Linno, David, Robin och Anthony (tror man stavar så) vid pressbyrån, de gick och köpte glass för fem spänn. sedan begav vi oss till Robin, satt där till 10 kanske Linno for hem och vi gick till studenthemmet där vi hittade Oskar och Timo. Sen gick jag och Evelina till bussen och hon åkte hem. Tappade killarna på vägen. Nu ligger jag här och ska snart släcka lampan :)

börjar först halv.11 imorgon men jag kommer ändå vakna klockan åtta av alla bilarna som far! :S hojja. men vi hörs ju :)

gonatt

Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort