fredag 09:28 och jag har slutat

Idag hade vi prov om blodtryck, jag tyckte det gick hyffsat bra. Ett G iallafall meen alltid när jag tror att det gått bra så börjar jag tänka att det gick skitdåligt iallafall. Det tog typ en halvtimme att göra provet. Efter det gick vi till vårat indval och frågade om vi kunde jobba hemma. Det kunde vi så då har vi slut för dagen. Men skönt för då ska jag och Evelina till hedskolan och hälsa på, det var år och dar sen sist. Har för mig att det var innan jullovet :o och vi som lovade att komma innan påsklovet..

Igår var jag och Evelina till Oskar som fyller år idag men hade födelsedagsfika igår på elevhemmet. Där var även Robin, Gustav, Martin, Jens, Emil, Jonathan, David, Tim och Timo.

Och återigen drömde jag om Dröjmur. Han var så fin och jag försökte stänga in han i en hage så att han inte kunde gå ifrån mig en gång till. Det lyckades inte. Istället galopperade han iväg.

Det brann i byn också, jag var helt tokig och var den enda som försökte släcka elden. Ingen annan brydde sig. Pappa började förbereda middagen, köttfärslimpa. Ja nå drömmer man sjukt ibland.

Idag ska jag åka till byn. Men det känns så konstigt när inte Bläsan finns där längre. Verkligen tomt och ödsligt.


Kommentarer

Design av ANNA'S FOTO

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!
Vinn presentkort